Häng med på konferens i Åre – 3 platser

Den 22 – 24 maj är det riksstämma i Åre. Temat är Hållbar landsbygds-utveckling och under ett par dagar möts miljö- och naturintresserade människor från Sveriges alla hörs i Åre. Vi vill gärna att så många som möjligt från Göteborg deltar under dessa inspirerande dagar. Speciellt du som inte har varit på någon riksaktivitet tidigare.  Om konferensen.

Vi har avsatt pengar för att tre personer från grupper och andra intresserade medlemmar kan åka. (Göteborgskretsen betalar resa, mat och boende). Först till kvarn gäller!

Är du den som vill följa med?

Sänd ordförande Lena Nilsson ett mail om att du är intresserad:  lena.ellen.nilsson@gmail.com. (För kännedom om du är intresserad men känner dig ensam, tre personer från styrelsen i Göteborg åker upp samt ytterligare tre personer, som åker på på andra mandat.) Hör av dig till Lena om du har frågor eller funderingar över medverkan!

Efter intresseanmälan till Lena och OBS! mottaget svar på mail, görs anmälan på Naturkontakt. Om du får en plats så anmäler du dig här

(Ditt medlemsnummer finns i adressfältet på medlemstidningen Sveriges Natur)

Bokningar av resa och boende sker individuellt. Bokning av resa bör göras snarast! Än finns biljetter till nattåg från och till Göteborg kvar. För boende finns rekommenderat vandrarhem samt reserverade rum i hotellet där konferensen äger rum. Rummen på hotellet är stora, för 2-4 pers. Hör av er till Lena om ni vill dela.

Utlägg kan göras för resa och boende. Annars kontaktas kassören för förskottsutbetalning så slipper man lägga ut pengar. Oavsett sparas kvitton och biljetter och skickas till kassören för ersättning, se blankett på hemsidan: goteborg.naturskyddsforeningen.se/ Om oss/Föreningsdokument/Blanketter.

Vänligen,
Styrelsen