Utbildning om Naturskyddsföreningen i Göteborg

Vill du veta mer om kretsen? Har du funderat på att bli aktiv, eller varit aktiv länge men vill få bättre koll på vilka vi är? Kom på kretsutbildning!

Kretsen erbjuder nu en genomgång och orientering av vilka vi är, vilket sammanhang vi verkar i, de olika delarna i föreningen, vilka kommunikationskanaler som finns, och mycket mer.

Samma utbildning kommer hållas kl. 18.00-20.00 vid två separata tillfällen: torsdagen den 24 september och onsdagen den 7 oktober. Plats är Ekocentrum, Aschebergsgatan 44. Vi bjuder på fika med macka och kaffe eller te!

Anmälan görs till ordförande Lena, lena.ellen.nilsson@gmail.com, 0708-71 26 62, senast måndag i veckan för utbildningen (dvs den 21 september resp. 5 oktober). Ange i anmälan antal personer samt eventuella allergier. Vid specifika önskemål på frågeställning får även detta gärna meddelas i samband med anmälan.

Varmt välkomna!