Paddla med Naturskyddsföreningens havsnätverk

Kajakpaddling i det marina naturreservatet Stora Amundön och Billdals skärgård den 24 maj mellan 12.00 och 15.00.

För denna aktivitet har vi sju platser. Kostnad är 150 kronor per person (originalpris är 345 per person/kajak+flytväst). Vi hyr kajaker på Sea Kajak Billdal. Därifrån kommer man direkt ut i naturreservatet. För deltagande i den här aktiviteten är det bra om man har suttit i en kajak tidigare men man måste inte vara särskilt erfaren, vi håller oss ganska nära stranden.

Om det blåser mer än 5 m/s tar vi en promenad längs Amundöns stränder i stället. Med tanke på kostnadsreduceringen är det viktigt att du som anmäler dig är medlem i Naturskyddsföreningen.

Första anmälningsdag är den 16 maj och anmälan sker till Ann-Marie Ljungberg 0738-129950

Anmäl gärna via sms

Hälsningar