Årsmöte i digital form den 4e Oktober, kl 15.00

Efter långa diskussioner har vi beslutat att årsmötet, som vi i mars fick skjuta upp, nu ska genomföras digitalt den 4e Oktober. Läs mer här nedan och klicka dig vidare till möteshandlingar etc.

Du som är medlem i Naturskyddsföreningen i Göteborg bjuds härmed in till ett digitalt årsmöte. Du deltar genom att först anmäla dig till maja.ryberg@naturskyddsforeningen.se I god tid till mötet kommer hon att skicka instruktioner om hur det går till att ansluta sig till mötet med programmet Zoom.
Anmälan kan göras fr.o.m. 1 september till senast den 4 oktober kl 12.00. Vid anmälan ska man uppge medlemsnummer eller personnummer.

För att ta del av handlingar inför årsmötet kan du klicka HÄR, då kommer du till vår hemsida där allt finns att läsa. Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till styrelsen på goteborg@naturskyddsforeningen.se