Digitalt årsmöte 28e Mars

Du som är medlem i Naturskyddsföreningen i Göteborg bjuds härmed in till ett digitalt årsmöte söndagen den 28e mars, kl 15.00. Du deltar genom att först anmäla dig till maja.ryberg@naturskyddsforeningen.se

I god tid till mötet kommer hon att skicka instruktioner om hur det går till att ansluta sig till mötet med programmet Zoom.

Anmälan kan göras fr.o.m. 1 februari till senast den 28 mars kl 12.00. Vid anmälan ska man uppge medlemsnummer eller personnummer. Länk till mötet skickas ut på mail samma dag som årsmötet sker.

Motioner till årsmötet ska vara styrelsen tillhanda senast den 1 februari.

Nomineringar till Kaprifolpriset och Stinknävan vill vi ha senast den 8 februari. Dessa utmärkelser är kretsens sätt att uppmärksamma personer/organisationer som antingen gjort en viktig insats för miljön eller på något sätt motarbetat eller försämrat miljöarbetet i Göteborg.

Handlingarna inför årsmötet kommer, så snart dom är klara, att finnas HÄR, under fliken Viktiga dokument i menyraden.

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till styrelsen på goteborg@naturskyddsforeningen.se