Fribiljetter till Gotaloppet, som går mellan Jonsered och Göteborg!

Vill du ha en fribiljett till Gotaloppet?

Genom Naturskyddsföreningens samarbete med Gotaloppet, som är ett naturlopp med fokus på naturupplevelse i kombination med löpning har vi fått 20 kostnadsfria startplatser för våra medlemmar och anställda! Den 14 augusti går det 20 km långa naturloppet av stapeln, längs vackra Gotaleden mellan Jonsered och Göteborg.

Det spelar ingen roll i vilken takt du tar dig an sträckan. Det viktiga är känslan du får av att röra på dig i naturen och njuter av lusten att värna djur och växter, ekosystem och biologisk mångfald.

För att få en av fribiljetterna, anmäl dig med koden FRISNF på www.gotaloppet.se

Det är först till kvarn som gäller för de 20 fribiljetterna, skulle de ta slut har erbjuder Gotaloppet en rabatt på 100 kr per startplats. Ett erbjudande som gäller också för familj och vänner. Använd koden MEDLEMSNF vid anmälan. Denna rabattkod gäller till 10 juli.

Läs mer om loppet på www.gotaloppet.se. Har du frågor om fribiljetterna så mejla linnea.grahn@naturskyddsforeningen.se

Det blir kul!