Välkommen på remissträff för framtidsstrategin 19/11 i Göteborg!

Du är varmt välkommen att delta på remissträff för att behandla framtidsstrategin!

Naturskyddsföreningens framtidsstrategi är styrande för Riksföreningen, och vägledande för vilka frågor kretsar och länsförbund ska prioritera och vad vi ska uppnå. Riksstyrelsen har arbetat fram ett förslag på ny framtidsstrategi för åren 2024–2027 och efterfrågar nu synpunkter på den.

Vår nuvarande framtidsstrategi kan ni läsa HÄR.

Våra synpunkter är ett viktigt inspel till Riksstyrelsen inför arbetet med propositionen om Naturskyddsföreningens framtidsstrategi 2024–2027 som kommer läggas fram på stämman 2023.
Med gemensamma mål kan vi bli tydligare och få större genomslag.

Lördag 19:e november möts vi för en regional träff i Göteborg. Vi kommer att vara på Arena första lång, på första långgatan 17B. Där kan du som bor i Region Väst lyfta och diskutera förslaget till nästkommande framtidsstrategi. Alla medlemmar är välkomna. Vi börjar kl. 10 och håller på till som längst kl. 14. Här är länken till Remissen!

Vi bjuder på lunch och fika (båda veganska). Träffen är givetvis kostnadsfri och vi betalar eventuella resekostnader.

Vi har satt en övre gräns på 100 deltagare så om vi når upp till den gränsen så fördelar vi platserna på varje krets och med principen först till kvarn.

Vi hoppas att du vill komma för att delta i denna spännande process med att föra föreningens frågor framåt.

Här anmäler du dig!